Modificació de dades en el padró
Notificació a l'Ajuntament de la incorrecció de dades que figuren en el padró municipal d'habitants o de modificació de dades.
Quan es dóna resposta:
El tràmit es farà efectiu a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Qui pot sol·licitar-ho:
- Qualsevol persona major d’edat que estigui empadronada al municipi. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i pel que fa al padró d’habitants poden actuar com a majors d’edat. Els menors d’edat casats també tenen la condició d’emancipats.)
- Qualsevol persona major d’edat que actuï, degudament autoritzada, en representació d’un habitant del municipi.
Cal aportar:
- Documentació acreditativa de les dades a modificar (DNI, certificat d’estudis, etc.).
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
La persona interessada ha d’enviar per correu postal a l’ajuntament les fotocòpies de la documentació acreditativa de les dades a modificar.
Tramitar ara -
Presencial
A l'Oficina d'Atenció al Ciutadà